Kees van der Staaij naar Urk

Partijleider Kees van der Staaij van de SGP bezoekt op vrijdag 6 maart Flevoland. Statenlid Sjaak Simonse, lijsttrekker voor de SGP in Flevoland, en Jacob de Borst, lijsttrekker SGP voor het waterschap Zuiderzeeland, vergezellen hem.

De SGP-delegatie brengt een bezoek aan de Visafslag op Urk. Kees van der Staaij zal zich laten informeren door de visserijsector over de actuele stand van zaken. Vervolgens gaan de SGP-politici in debat met de man en vrouw op straat, in het winkelcentrum Urkerhard.

b_200_0_16777215_00_images_Staaij_op_Urk.jpg's Avonds wordt er een verkiezingsbijeenkomst in de Moriakerk, Reestdal 25 te Emmeloord belegd. Deze avond begint om 19.45 uur. De aanwezigen krijgen volop de gelegenheid om in debat te gaan met Tweede Kamerlid Kees van der Staaij, met Statenlid Sjaak Simonse en met de lijsttrekker voor het waterschap, Jacob de Borst. Het belooft een interactieve avond te worden.